Originální zboží
V našem ověřeném eshopu najdete vždy pouze nové a originální zboží. Již od roku 2016.
REKLAMACE A REKLAMAČNÍ ŘÁD
elektronického obchodu TimeOutlet.cz
Tyto informace slouží pro případ, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, pak prosíme postupujte dle tohoto reklamačního řádu.
Pro případ vrácení zboží z důvodu odstoupení od kupní smlouvy prosím postupujte podle následujících instrukcí.
Důležité upozornění při koupi bateriových hodinek:
V hodinkách je od výrobce vložena baterie. Jedná se o obyčejnou "startovací" baterii, která není pevnou součástí hodinek. V případě, že kupujete starší model hodinek, který byl delší dobu skladem, může se stát, že hodinky mají slabší baterii. Stává se to výjimečně, ale stát se to může. Pokud se hodinky zastaví, obvykle je potřeba pouze vyměnit baterii. Baterii vymění kterýkoliv hodinář. Slabá nebo vybitá startovací baterie, u starších a zlevněných hodinek, není důvod k reklamaci, nejedná se o vadu a baterie je v hodinkách vložena pro Váš komfort, nejedná se o součást hodinek. Každopádně kdykoliv nás můžete kontaktovat, můžeme zajistit i výměnu baterie.
V případě že si přejete zboží ať už reklamovat nebo vrátit, prosím kontaktujte nás na emailu: info@timeoutlet.cz
Pokusíme se Vám doporučit nejvhodnější a zároveň nejrychlejší řešení Vašeho problému se zbožím.
Reklamace je vždy vyřízována co nejefektivněji a nejrychleji. Kde to povaha závady nebo defektu umožňuje, je vyřizováno lokální opravou zkušenými odborníky, aby zboží nemuselo být odesláno na řešení dodavatelům a měli jste jej zpátky co nejdříve. V případě, že to povaha závady vyžaduje a zboží musí být odesláno na posouzení dodavateli, případně výrobci, budete kontaktování za účelem domluvy dalšího postupu.
Od roku 2015 nemáme jedinou nevyřízenou reklamaci, vždy se snažíme vyjít zákazníkovi vstříc. Zároveň ale očekáváme také férový přístup zákazníka. Děkujeme.
REKLAMACE
Reklamační formulář ke stažení - prosíme vyplňte: reklamační list (PDF)
Reklamační řád
Výrobky na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady. Musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady případně označeným místem závady.
Jak postupovat při reklamaci
1. V případě reklamace nás prosím nejdříve kontaktujte. Pokud se nedomluvíme jinak, vyplňte reklamační formulář. Následně zašlete výrobek na adresu „kontaktní adresa“, která je uvedena v kontaktech na webu. Zásilka by měla být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste zboží převzali při dodávce. Ke zboží prosím přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
2. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. Doporučujeme bublinkovou fólii, nikdy neposílejte zboží pouze v krabičce od výrobce, např. hodinky.
3. Vadné nebo poškozené zboží bude dle povahy závady opraveno, vyměněno, bude nabídnuta sleva z kupní ceny nebo bude vrácena kupní cena.
4. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například faktura, záruční list apod.
5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. U zboží, kde to poavaha vyžaduje, musí být řádně servisováno (týká se např. šroubků, kdy lze časempředpokládat jejich uvolnění při běžném používání atp.)
6. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
7. Pokud výrobce poskytuje záruku delší je uvedena u zboží v katalogu. V takovém případě bude zboží odesláno výrobci a na řešení reklamace se nevztahují klasické lhůty, ale řídí se podmínkami prodloužené záruky.
8. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.